Tannlegevakt Oslo

Tannlegevakten Oslo består i dag av tre tannklinikker i Oslo- Grefsen Tannlegesenter, Tøyen Tannlegevakt og Sandaker Tannlegevakt.

Vi garanterer akutt time på dagen

Ring oss nå for å bestille time:

Tøyen Tannlegevakt Oslo: 22 19 18 00

Grefsen Tannlegesenter: 22 15 25 15

Sandaker Tannlegevakt: 22 15 20 00

På tannlegevakt Oslo har vi lang erfaring av akutte tannproblemer.  Vi  kan hjelpe deg med akutt tannproblemer raskt og vi garanterer akutt time på dagen. Det koster ikke noe ekstra å bestille haste time og vi tar ikke noe tilleggspriskveld/helg. Tannlegene har lang og bred erfaring innen behandling av akutte tannproblemer. På denne måte er du i trygge hender og er sikker på at du møter en erfaren tannlege som har erfaring med akutt tannbehandling.

Tannlegevakt Oslo

Tannlegevakt Oslo er  best tannleger oslo som har hoved fokus å sette pasienten i midten og å gi pasienten smertefri behandling. Vi tar i mot akutte pasienter ,samtidig har vi en stor pasient gruppe som består av faste pasienter. Vi tar i mot alle pasienter . Tannklinikkene ligger på Grefsen (ved Storo Storsenter), Sandaker (Øvre Grünerløkka i bydel Sagene) Og Tøyen (i Gamle Oslo ved Grønland/bjørvika)

Uforutsett tannproblemer kan oppstå når som helst. Vi på Tøyen  riktig Tannlege Oslo vil prøve å hjelpe deg ved å tilby deg rask akutt hjelp på dagen. Enten du spiller noe sport, hadde ulykke på isen eller opplevde noen andre uhell, ulykken kan føre til umiddelbar tannskader.

Hvis du vil vite mer angående behandling, pris tannlege Oslo  eller ønsker å bestille time kontakt oss nå på 22 19 18 00.

De vannligste akutte behandlinger vi utfører:

Slått ut tenner

Hvis du har nylig mistet en tann eller har hatt en mistet tann over lengre perioder av tid er det viktig at du oppsøker hjelp raskt hos tannlegevakt oslo.

Posisjonen av alle tenner i munnen er avhengig av dem være i kontakt med andre tenner. Når det mangler en tann vil de tilstøtende tenner flytte fra sin riktige stillig for å gjenopprette den nødvendige kontakt med andre tenner i kjeven. Dette skaper i utgangspunktet et problem i utseende og funksjonalitet til munnen.

Vennligst ring Tannlegevakt oslo på 22 19 18 00 om du har  mistet en tann. Vi kan hjelpe deg å finne en midlertidlig løsning  for å oppretholde riktig stilling av tennene inntil en permanent løsning er funnet. Denne forebyggende behandling kan bety forskjellen i tid, kostnader og utseendet på tannen.

Typiske behandlingsalternativer for å erstatte manglende tenner inkluderer gebiss, keramisk bro eller en tannimplantat.

Tannlege oslo student

Abscess/hevelse

En hevelse i munnen kan bli smertefullt og er ofte ledsaget med tannbyll fylt med gul væske som kalles pus. Vi har erfaring med behandling av abscesser. Det finnes flere årsaker til hevelser og vi vil behandle deg ved å finne riktig årsak.

Mistet fylling/krone eller Bro

Har du tygget ned på en hard matsubstans og mistet en bit av en fylling? Eller kanskje du har hatt skikkelig uflaks og du har mistet hele fyllingen. Kontakt oss i dag så får du akutt time når det passer deg best. Det koster ikke noe ekstra å bestille haste time.

Tannverk/akutt tannpine

Opplever du sterke tannsmerter? Det finnes flere årsaker til kraftige tannsmerter.  En vannlig årsak er karies som har kommet inntil nerven. Tannkjøttsbetennelse er en annen veldig vannlig årsak til tannsmerter. Les her om de 10 vanligste årsaker till tannsmerter

Klikk her for å vite mer om bro hos tannlege oslo.